D3C0Y
Legacy Member
Net een remix gehoord van een nummer dat ik wel kende, maar geen titel of artiest op kan plakken. Ik denk dat het van the Streets is aangezien de stem van de zanger wat op die van Mike Skinner leek. De lyric was ietske van :
"blah blah, we've been standing there like de niro... and we go on and on."
Naam van het origineel ofzo is al genoeg voor mij
dank bij voorbaat.
"blah blah, we've been standing there like de niro... and we go on and on."
Naam van het origineel ofzo is al genoeg voor mij

dank bij voorbaat.
