Druckz
Legacy Member
http://www.rodec.be/site/photos/MX180MKII_back.jpg
ik wil een set opnemen via mn laptop
Maar ik krijg niet gevonden waar ik mn tulpen moet insteken. Ik krijg steed (bij aux out bv) een zeer sterk signaal (alles slaagt in het rood op mn laptop) waardoor mijn geluid vervormd
Kan iemand me hiermee helpen?
ps: ik gebruik kanaal 2 & 3
ik wil een set opnemen via mn laptop
Maar ik krijg niet gevonden waar ik mn tulpen moet insteken. Ik krijg steed (bij aux out bv) een zeer sterk signaal (alles slaagt in het rood op mn laptop) waardoor mijn geluid vervormd
Kan iemand me hiermee helpen?
ps: ik gebruik kanaal 2 & 3