ocapi
Legacy Member
Hello,
Ik ben op zoek naar het nummer dat tijdens de reclame van 1000 zonnen werd gespeeld... Ik heb de reclame enkele keren gezien wanneer men s'nachts herhaling geeft van journaals etc. Verder denk ik dat er ook een xylofoon in de liedje voorkomt... Of toch iets gelijkaardigs zoals the popcorn song van 1972.
Alvast erg bedankt !
Ik ben op zoek naar het nummer dat tijdens de reclame van 1000 zonnen werd gespeeld... Ik heb de reclame enkele keren gezien wanneer men s'nachts herhaling geeft van journaals etc. Verder denk ik dat er ook een xylofoon in de liedje voorkomt... Of toch iets gelijkaardigs zoals the popcorn song van 1972.
Alvast erg bedankt !