Arcko_Drazen
Legacy Member
Hay
Kheb een probleemke in reason 3.
Ik heb een drumkit gemaakt met redrum. Het "clap" channel gaat apart naar buiten, passeert een delay filter en daarna een low pass filter. Ik wil ervoor zorgen dat die clap dus automatisch van low pos frequentie verandert.
Hoe doe ik dat?
Ik kan niet CTRL + click doen op de low pass filter om zo het automatisation channel te krijgen.
Mvg
Arcko Drazen
Afbeelding ter verduidelijking: http://www.noizz.be/redrum.GIF
Kheb een probleemke in reason 3.
Ik heb een drumkit gemaakt met redrum. Het "clap" channel gaat apart naar buiten, passeert een delay filter en daarna een low pass filter. Ik wil ervoor zorgen dat die clap dus automatisch van low pos frequentie verandert.
Hoe doe ik dat?
Ik kan niet CTRL + click doen op de low pass filter om zo het automatisation channel te krijgen.
Mvg
Arcko Drazen
Afbeelding ter verduidelijking: http://www.noizz.be/redrum.GIF


