Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nope, das da nie (tis wel moi liedje nog, mercifr1sb33 zei:Toch niet Joey Negro - Make a Move On Me ?
Kheb nog nooit (vrijwillig) naar Donna geluisterd, dus tis een gokje.
) en kdenk nie dat dat r 'n b is 

nee het is die niefr1sb33 zei:Martin Solveig - Jealousy dan ?
@kzou je post editen, anders krijg je een tempban aangesmeerd ^^

link gaat niet....Tyfius zei:http://entertainment.skynet.be/index.html?l1=entertainment&l2=ultratop&l3=charts&chartid=4
Daar staan toch een stuk of r&b nummers tussen die door ne man worden gezongen en waardat een vrouwenstem ook iets te zingen heeft. Pick one.

Plut0r zei:is het niet de nieuwe van Jennifer lopez met iemand?
ja tis dadde!!!!!!! duizenmaal dank!!!Bunkie zei:ll cool j ft j lo - control myself
