momo
Legacy Member
Hallo beste mensen,
Ik houd sinds enkele weken dit deel van het forum zowat int oog.
Kben dan ook tijdens de examens begonne met enkele plaatjes te kopen die ik hoe dan ook graag hoor. Wat leuke retro/techno ... gewoon om te hebben dus.
Kheb hier 2 oude platenspelers staan, 2 direct drives, 1 van marantz en 1 van kenwood. Ik speel echter via de aux van men oude miniketen, dus geen phono ingang dus ook geen goede versterking + ruis. Mijn opties zijn (volges mij, wa ken ik er van
):
nieuwe goedkope mixer, da versterkt toch ook ineens?
of een 2e hands mixerke (kunnen jullie nix aanbevelen?),
of alleen ne voorversterker, maar da lijkt me wa dom.
Wa zouden jullie doen?
Beetje hulp aub.
En ja, kheb alle sticky's en links enzo al geleze en op newline, dj2dj enzo gaan kijken. Maar ik wil jullie mening.
Bedankt hé.
Ik houd sinds enkele weken dit deel van het forum zowat int oog.
Kben dan ook tijdens de examens begonne met enkele plaatjes te kopen die ik hoe dan ook graag hoor. Wat leuke retro/techno ... gewoon om te hebben dus.
Kheb hier 2 oude platenspelers staan, 2 direct drives, 1 van marantz en 1 van kenwood. Ik speel echter via de aux van men oude miniketen, dus geen phono ingang dus ook geen goede versterking + ruis. Mijn opties zijn (volges mij, wa ken ik er van
):nieuwe goedkope mixer, da versterkt toch ook ineens?
of een 2e hands mixerke (kunnen jullie nix aanbevelen?),
of alleen ne voorversterker, maar da lijkt me wa dom.
Wa zouden jullie doen?
Beetje hulp aub.
En ja, kheb alle sticky's en links enzo al geleze en op newline, dj2dj enzo gaan kijken. Maar ik wil jullie mening.
Bedankt hé.