Brolpaq
Legacy Member
Kheb dus een vraag^^
Sinds kort is myn Line 6 amp naar de amphemel, dus wil ik voorlopig verder spelen door myn pc boxen.. Nu heb ik zo'n kabel gekocht voor van gitaar naar Line-in poort te gaan van pc (waar je normaal je micro insteekt)
weet er iemand een deftig programma dat de geluiden rechtstreeks door de boxen laat gaan? En ik denk da ik ook nen driver nodig heb maar ik weet ni de welke?
alvast bedankt
Brol
Sinds kort is myn Line 6 amp naar de amphemel, dus wil ik voorlopig verder spelen door myn pc boxen.. Nu heb ik zo'n kabel gekocht voor van gitaar naar Line-in poort te gaan van pc (waar je normaal je micro insteekt)
weet er iemand een deftig programma dat de geluiden rechtstreeks door de boxen laat gaan? En ik denk da ik ook nen driver nodig heb maar ik weet ni de welke?
alvast bedankt
Brol

)

)