DiepPaars
Legacy Member
yu,
ik heb dus een riffke opgenomen, via de koptelefoon uitgang dan line out naar mijn line in van men mp3 en dan opslaan, maar er is constant eigenlijk meer ruis dan geluid...
ik heb al geprobeerd Ruis verwijderen, ik selecteer dan iets met alleen ruis, en wat moet ik dan doen?
ik heb dus een riffke opgenomen, via de koptelefoon uitgang dan line out naar mijn line in van men mp3 en dan opslaan, maar er is constant eigenlijk meer ruis dan geluid...
ik heb al geprobeerd Ruis verwijderen, ik selecteer dan iets met alleen ruis, en wat moet ik dan doen?