Archief - Push It Club invites Plastik @ Café d'Anvers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sugaR

Legacy Member
Wat extra uitleg.

PUSH IT INVITES PLASTIK
Friday 19th of June 2009 - CAFE D'ANVERS

After a succesfull number of PLASTIK events at SOIR JEUDI in CAFE CAPITAL,
the time has come to move to a bigger venue. PUSH IT is happy to invite the PLASTIK crew at their monthly residency in CAFÉ D’ANVERS.

Expect Fidget, Booty, Electro, Crazy, Fun, Party, Full, Wicked, Mad all night long !!!

If you are a fan of the French duo JUSTICE, you will see that these boys are bigger, better, faster and harder than you ever experienced before. They come straight from Malaysia, making their European tour and performing at PUSH IT in Café d’Anvers, they are “LAPSAP”

Yes, “LAPSAP”, youth culture, rubbish in Cantonese, taking the trash aesthetic, fashionistas with filthy electro. It’s about the music and the clothing, trendy and underground, actually call it a surprise. LAPSAP has it’s own clothing brand, from animal print to futurism, plushie suits and stripy leggings. “We are in for a reason,” claims Ethan. “It’s for the love of music, we just wanna see people make a fool out of themselves and have fun. We all have day jobs but we try to dance like Michael Jackson when night falls. Dressing up for clubs is a message I want to get across…”

Five Filthy Lapsap Anthems :

mgmt - kids (soulwax remix)
blaqstarr - get off (jack beats remix)
sidney samson - riverside
la roux - in for the kill (skream remix)
vv brown - leave (style of eye remix)

LAPSAP will be supported behind the decks by their German friends Beens, the PLASTIK deejay crew : The Oddword, Keatch and Beatbouncers and the PUSH IT resident dj Prinz.
Subtiv will be the master of the visuals all night long !

HOT HOT HOT


PLASTIK ROOM

LAPSAP Malaysia,myspace.com/wearlapsap "also known as the Asian Justice"
BEENS Germany, myspace.com/electrobeens
PRINZ Belgium, push it, free vibes
KEATCH Belgium, keatchen recs, level75recs, plastik
THE ODDWORD Belgium, plastik residents, Petrol...
BEATBOUNCERS Belgium, keatchen recs, plastik
VISUALS BY SUBTIV

KWAL BALCONY

BEN DOVER'S BOOTY DUTY aka ben roelants & erik cloetens

Pushit.be
PLASTIK sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
MySpace.com - LAPSAP - 28 - Garçon - kuala lumpur/jln ampang/selangor/man utd, Southwest - www.myspace.com/wearelapsap
Welcome to Caféd'Anvers

En nog promovids:

* PROMO VIDEO BY SUBITIV *


* PROMO VIDEO LAPSAP - THE ASIAN JUSTICE !!!*

Ik wil hier geen reclame maken, ik organiseer het niet ofzo maar is gewoon een dik feesje:):crazy:

edit: ik weet dat er normaalgezien de datum in de titel moet staan, maar wou te snel zijn en bezit (nog) niet over de nodige kennis om dat te veranderen.

sugaR

Legacy Member
zo i zo :woohoo: PLASTIK is een feestje dat vaak in cafe capital was, elke vrijdag of donderdag geloof ik? Precies wel succes genoeg om met het concept naar de grotere zalen te trekken.

Ben je fan van / of be je GTRONIC? :) "my money" hop hop hop

Brek

Legacy Member
sugaR zei:
zo i zo :woohoo: PLASTIK is een feestje dat vaak in cafe capital was, elke vrijdag of donderdag geloof ik? Precies wel succes genoeg om met het concept naar de grotere zalen te trekken.

Ben je fan van / of be je GTRONIC? :) "my money" hop hop hop

Het is hem ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan