shadowangel
Legacy Member
Na Rock Werchter en pukkelpop is er midden spetember pukemarock op 18-19 en 20 september in Puurs.
Zijn er mensen die gaan? en mensen die eventueel wel zouden willen gaan maar waarvan de rest van de vriendenkring geen zin heeft en/of op reis is?
Ik behoor tot categorie nr 2 spijtig genoeg, mensen die eventueel kunnen meegaan moeten werken of zijn op reis. Moest er dus iemand zin hebben om te gaan, maar niet alleen wil gaan, misschien krijgen we op deze manier wel een groepke bij elkaar...
Zo'n opmerkingen als hoe zielig etc zijn niet nodig :naughty:
Zijn er mensen die gaan? en mensen die eventueel wel zouden willen gaan maar waarvan de rest van de vriendenkring geen zin heeft en/of op reis is?
Ik behoor tot categorie nr 2 spijtig genoeg, mensen die eventueel kunnen meegaan moeten werken of zijn op reis. Moest er dus iemand zin hebben om te gaan, maar niet alleen wil gaan, misschien krijgen we op deze manier wel een groepke bij elkaar...
Zo'n opmerkingen als hoe zielig etc zijn niet nodig :naughty:
