Archief - [promo] Heaven 4 in de rekken!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Addow

Legacy Member
Daarnet op dit schitterend nieuws gebotst op zoek naar wat interessants voor T-Spirit.

De definitieve tracklist is bekend en het is er terug eentje om U tegen te zeggen ! Op deze dubbel CD vind je terug de beste deep trance tracks van nu en uit lang vervlogen tijden. Tracks van Gabriel & Dresden, Desert Storm, Sasha, Union Jack doen je volledig wegdromen. Ik heb de indruk dat deze CD's steeds beter en beter worden... Een niet over het hoofd te zien detail is dat het terug de full length versies zijn die je hierop vindt! In één woord: SUBLIEM

Vanaf vrijdag in de rekken!

.cd_1
1. Love Show ( Tom Novy’s Club Dub ) - Skye
2. Arkham Asylum - Sasha
3. Tracking Treasure Down - Gabriel & Dresden
4. You & Me - Blue Screen
5. Amsterdam - Luminary
6. Free Man - Slacker
7. Ghost - (Filo & Peri Mix) - Deepsky Feat. Jes
8. Lover (Satoshi Tomiie 3 d Remix) - Chab
9. All Together - Petter

.cd_2
1. Yah Yah (Original) - Derek Howell
2. Satisfy (Club Mix) - Velvet Girl
3. Desert Storm - Desert Storm
4. Angel - M.A.S. Collective Vocal Mix) - Ad Finem
5. Stoppage Tim (Osamu M’s Emagine Mix) - Guy Gerbar
6. Perfect Motion (Boys Own Mix) - Sunscreem
7. I’ll Kill You (John Debo Mix) - Terry Grant Feat. Jennifer Horne
8. Stupid (Hyper Remix) - Sarah Mclachlan
9. Two Full Moons and A Trout 2006 (Luke Chable Remix) - Union Jack

.vinyl_sampler
01 - Blue Screen - You & Me
02 - Luminary - Amsterdam
03 - Deepsky - Ghost (Filo & Peri Mix)
04 - Ad Finem - Angel

bron: http://bvantyghem.no-ip.com:8088/forum/viewtopic.php?p=4721#4721

Die vinyl sampler is binnen de kortste keren van mij!
Tevens las ik ook dat het een van de laatste Heaven's in deze soort zal zijn, aangezien ze vanaf de volgende reeksen terug trancy gericht gaan. Het regent immers geen klassiekers é? Dus dat belooft!

Binnenkort mag je ook z'n meeloper "Angels 3" verwachten...


En wie voegt hem als eerste toe aan discogs?? ;)

Real

Legacy Member
Tracklist is idd erg sweet, vooral de unreleased Filo & Peri remix van Ghost die erop staat, SCHITTEREND. :)

Ik koop em zeker. :)

Real

Legacy Member
Die heeft wel iets vind ik, maar hij past wel niet op deze compilatie imo.

NinjaTune

Legacy Member
Kzal em wss ook kopen. De drie kon me alvast bekoren, dus deze zal dat zeker ook wel doen :)

yellowtigra

Legacy Member
Heaven reeks is echt top, Angels is een beetje te veel van het goede daarintegen :p

TRFluffy

Legacy Member
omg! me wants! oyeah! 'k heb ze alle 3, dus dees kan nie ontbreken!

1337mr.hanky

Legacy Member
Real zei:
en al hoeveel keer geluisterd ondertussen?


als men vinyl wantlist niet zo groot was en het budget niet zo klein kocht ik hem zeker

Addow

Legacy Member
In den Toff was ie pas volgende week binnen. Spijtig, wilde het als kado geven aan zoetlief...

TRFluffy

Legacy Member
gekocht! eerste nummer speelt

direct al goddelijk... (nuja met een naam als Heaven... =))

bandarlog

Legacy Member
dat nummerke 'ghost' daarop, is dat een remix van 'ghost' vanop Tripomatic label van 2000 ofzo? Zo met een spookstem die continu "oweioo--oweieieioo--' roept? Zo ja: da wil ik horen, dat was één van mij favo's vroeger.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan