Archief - promo aftermovie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ge0force

Legacy Member
Dat zal "the grower" zijn van promo himself. Onder andere terug te vinden op "15 years of nightmare".

aXl_

Legacy Member
thanks, dat is em. Na wat zoeken ga ik em dan wel eerder aanschaffen via's promo's laatste album quality control of de demolition 10 sampler. Ik prefereer full length versies :p

Ge0force

Legacy Member
Zeker doen! Als ge u verveelt moogt ge trouwens altijd eens een hardcore-mixje maken :)

kevin verdoodt

Legacy Member
ah toch nog hardcore liefhebbers hier op het forum :p

sink

Legacy Member
goh ja, wat is hardcore tegenwoordig.. telt Outblast & Korsakoff ook mee? :p

Ge0force

Legacy Member
Outblast en Korsakoff vind ik te commercieel, hun songs zijn vaak gewoon wat kinderachtige melodietjes met een harde bassdrum erbij. Hun sets vind ik in 't algemeen wel goed. Maar geef mij toch maar het iets hardere werk van Mecanno Twins, Promo, The Outside Agency, Dione, Tha Playah, Endymion, Amnesys enz... en natuurlijk de retro hardcore van de eerste Thunderdome cd's.

@aXl_ Ben je hardcore mix aan 't downloaden, de tracklist ziet er alvast zalig uit! :love:

Schummi88

Legacy Member
Ge0force zei:
Outblast en Korsakoff vind ik te commercieel, hun songs zijn vaak gewoon wat kinderachtige melodietjes met een harde bassdrum erbij. Hun sets vind ik in 't algemeen wel goed. Maar geef mij toch maar het iets hardere werk van Mecanno Twins, Promo, The Outside Agency, Dione, Tha Playah, Endymion, Amnesys enz... en natuurlijk de retro hardcore van de eerste Thunderdome cd's.

@aXl_ Ben je hardcore mix aan 't downloaden, de tracklist ziet er alvast zalig uit! :love:

Plaats daar ook nog maar Nicco & Tetta bij :love:. Op The Qontinent me helemaal laten gaan op Endymion :D.

Licargon

Legacy Member
Ge0force zei:
Outblast en Korsakoff vind ik te commercieel, hun songs zijn vaak gewoon wat kinderachtige melodietjes met een harde bassdrum erbij. Hun sets vind ik in 't algemeen wel goed. Maar geef mij toch maar het iets hardere werk van Mecanno Twins, Promo, The Outside Agency, Dione, Tha Playah, Endymion, Amnesys enz... en natuurlijk de retro hardcore van de eerste Thunderdome cd's.

@aXl_ Ben je hardcore mix aan 't downloaden, de tracklist ziet er alvast zalig uit! :love:

A-men :D

Setjes van Korsa nzo zijn wel goe, mrja, ik heb beetje zwak voor commerciele HC bij momenten, maar anders... Art Of Fighters, Promo, Nosfe, Endy, ... (L)

Binne 2 weken Korsakoff op een lokale fuif ier, 2u lang, ben eens benieuwd wa et gaat worden, als ze Dione etc draait zoals in haar laatste setjes, hohoho :D

MorGo7h

Legacy Member
Als ik hardcore hoor is da meestal op breakcore/hardcore/dnb feestjes.
Over laatst eeft Miss Red Flower een hardcore setje gedraaid in de Rector. Was wel lekker, ma na een tijdje steekt da toch tege :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan