Arpeggiator
Legacy Member
Yoo beste 9livers,
Ik heb een nieuwe track online. Ik wou deze keer eens iets house achtig maken, en meer een chill nummer. Opzetten als de zon schijnt!
Comments zijn altijd welkom.
Link: Phaselocked sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos (eerste nummer: Sunny Morning)
PS: De titel is Sunny Morning, omdat ik hoop dat je bij het liedje ook degelijk dat gevoel krijgt. Laat mij weten of ik erin geslaagd ben
Cheers
Ik heb een nieuwe track online. Ik wou deze keer eens iets house achtig maken, en meer een chill nummer. Opzetten als de zon schijnt!

Comments zijn altijd welkom.
Link: Phaselocked sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos (eerste nummer: Sunny Morning)
PS: De titel is Sunny Morning, omdat ik hoop dat je bij het liedje ook degelijk dat gevoel krijgt. Laat mij weten of ik erin geslaagd ben

Cheers
