Archief - [Progressive House] Phaselocked - Different Colors

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYchO.p2

Legacy Member
Zeer lekkere track al. :)
Misschien vanaf minuut 4 nog een bijkomend melodietje toevoegen om de spanning van de vorige minuut voort te zetten?

Arpeggiator

Legacy Member
Bedankt voor uw comment!

Kga es iets proberen met ne melodie! Khad eerst een melodieke ma da paste ni zo goed imo.
Geen slecht idee!

bedankt

Nausea

Legacy Member
iep man

tis idd zeeer rustige track. Veeel te rustig voor mij. Ik zie het meer als een goede grondlaag om op verder te bouwen. Dus wat je nu al hebt, gewoon zo laten en nu wat layers toevoegen.
Een heel kenmerkend instrument moet toegevoegd worden. Nie noodzakelijk heel veel noten, een paar op de juiste plaatsen.

Nausea

Arpeggiator

Legacy Member
Nausea zei:
iep man

tis idd zeeer rustige track. Veeel te rustig voor mij. Ik zie het meer als een goede grondlaag om op verder te bouwen. Dus wat je nu al hebt, gewoon zo laten en nu wat layers toevoegen.
Een heel kenmerkend instrument moet toegevoegd worden. Nie noodzakelijk heel veel noten, een paar op de juiste plaatsen.

Nausea

Ey,

Bedankt voor je comment! Ik snap dat het voor jou veel te rustig is, zeker als je meestal met andere genres werkt. Maar voor in dit genre heb ik behoorlijk goede commentaar gekregen erop, omdat zo een track vaak niet veel meer moet zijn dan dit. Ik ben akkoord dat er nog een melodie misschien ontbreekt, maar ik bezie deze zo goed als af en ik denk dat ik het zo ga laten.

Maar toch ik ga morgen iets proberen met een ander instrument ofzo, kijken wat dat gaat geven :)

Cheers

X1RON

Legacy Member
Zeer chill plaatje indeed! Niet zo geschikt om op te feesten, maar wel zalig om gwn naar te luisteren. Climax zit zeer goed imo!

Al eens nagedacht om er een remix van te maken/laten maken? =)

Arpeggiator

Legacy Member
Bedankt!

Ja ik ben zelf aan het denken geweest overlaatst, en kzou echt meer in het dansbare genre willen geraken. Daarom dat ik deze track misschien zelf ga remixen, om er een dansbare plaat van te maken. Tenzij jij natuurlijk iemand kent die dit zou willen remixen?

Ik ben momenteel aan een nieuwe track bezig, en die zou normaal heel dansbaar moeten zijn (naar het commerciële toe). Als die volledig af is ga ik deze eens onder handen nemen! :)

Dj Aero

Legacy Member
- uw bassdrum komt voor mij wa te soft over
- uw drum schemake (hihats) vinnek ook redelijk saai, zouek nog uitbreiden
- uw synth werk is wel nice

algemeen: sterken track, weinig op aan te merken, ik vind hem zeer nice in elk geval!

Dreamchaser

Legacy Member
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik uw muziek (daarmee bedoel ik dus ook uw andere nummers) een beetje demotiverend. Demotiverend om zelf nog iets te producen, want als ik naar uw muziek luister denk ik: zoiets krijg ik zelf nooit gemaakt. Chapeau dus :)

Arpeggiator

Legacy Member
@ Dj Aero:

Bassdrum is inderdaad veel te soft. Ik had de track een tijdje terug beluisterd op monitors van ene kameraad en het klonk zeer soft idd. Bedankt!

@Dreamchase: Haha, bedankt man :) Maja gewoon zorgen dat producen een passie is en dan gaat het sneller dan je denkt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan