Ni slecht, zit heel veel potentieel in, alleen jammer dat die moog chord sample ter tussen zit. Zoiets moet ge echt proberen zelf te maken, uw mogelijkheden zijn dan oneindig. Nu hoorde direct van: lame gewoon paar noten met die moogchord sample.
Uwe percussie klinkt ook redelijk cheap omdat hem ni tegoei EQ'd is denkik.
Maar nogmaals zit heel veel potentieel in, maar probeer nu eens zoveel mogelijk alles zelf te maken van synths, loops,... ge zult zien, achteraf gaat alles veel beter klinken dan. Heb vroeger zelf ook met premade loops en synths gewerkt, maar uiteindelijk kun je helemaal niet ver gaan met zo voorgemaakt samples. Buiten natuurlijk hihats en claps enzo.
Uwen opbouw naar de climax is met veel te veel reverb gedaan, dat verpest het een beetje.
Ik zou wel zeker verder werken aan deze!
Cheers