supermartini
Legacy Member
Hey iedereen
Ik heb de sticky gelezen maar vind dit een beetje veel programma's
Iedereen gebruikt FL studio of een ander betalend programma. Maar betalen jullie daar allemaal voor want ik vind dat het nogal duur is al de programma's.
FL studio heb ik de demo al gedownload maar dit programma vind ik nogal moelijk, ben namelijk nog maar 14 jaar.
TAnx
Ik heb de sticky gelezen maar vind dit een beetje veel programma's
Iedereen gebruikt FL studio of een ander betalend programma. Maar betalen jullie daar allemaal voor want ik vind dat het nogal duur is al de programma's.
FL studio heb ik de demo al gedownload maar dit programma vind ik nogal moelijk, ben namelijk nog maar 14 jaar.
TAnx