Archief - Programma gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
Yo mense

'K zoek naar een programma waar je liedjes kan invoege en dan een beetje kan 'verkrachten':p
Weet er iemand zo een programma ?


Merci :)

[IVC]

Legacy Member
Ik ben ook denk ik naar zoiets op zoek, ik kende een programma, maar dat was wel ongeveer 6gb groot. Het was een prog met electronische mixpanelen enzo, weet iemand waar ik dat kan vinden? Zo een elektronische prog om je eigen muziek te maken

Anoniem09

Legacy Member
Tuningboy wilt onder een nummer een dikke vette strakke bass zetten denk ik.

Maar helaas is het niet ZO simpel. Srry.

Tuninboy

Legacy Member
Gewoon een programma waar je een bepaalt liedje kan inzetten en dan versnellen/vertragen,beats onder zetten,...



koenpje zei:
Tuningboy wilt onder een nummer een dikke vette strakke bass zetten denk ik.

Maar helaas is het niet ZO simpel. Srry.


Hebk niet gezegt he ;)

Xavez

Legacy Member
Tuninboy zei:
Gewoon een programma waar je een bepaalt liedje kan inzetten en dan versnellen/vertragen,beats onder zetten,...


Hebk niet gezegt he ;)


So so scandalous :p
On a lesser note: als je nu eens uitlegt wat je eigenlijk wíl helpt dat al een pak ;)

Tuninboy

Legacy Member
Pff:p
Kijk een programma waar je een muziek bestand (Liedje in dit geval) kan omtovere tot iets lekker:p
Dat je zo een liedje kan versnellen/vertragen, beat onder zetten, kan verkrachten dus :p
https://www.beyondgaming.be/archive/music.54/dance-goodbye-my-lover-remix.396632
Zo een voorbeeld zoals dit liedje :) Goodby My Lover zo versneld enzo :)
Betere Uitleg ?:p
Hoop het wel :)

Minimum Rage zei:
en wat mag dat kosten?

Het mag wat kosten :)
Maar heb alleen maar een naam nodig van een programma zodat 'k een kan zien wat het allemaal inhoud (dat programma):p

Anoniem09

Legacy Member
Bootlegs worden gemaakt met Vegas 6.0 (Of oudere versies). Maar dat programma ga je niet in 1 2 3 snappen.

bandarlog

Legacy Member
Als ge denkt dat ge der "ff een beatje" onder kunt leggen zit ge der wel zwaar naast... De producers of remixers die er 'ff een beatje onder leggen" zijn er meestal al jaren mee bezig. Met Audacity gaat dit al niet, je gaat een sequencer nodig hebben, vst's, samples, kennis van producen etc.

Vertragen en versnellen op zich is niks aan. Maar van een gewoon nummer een "dansschijf" maken op 1,2,3, zet dat maar uit uw hoofd vrees ik ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan