Yo Mense

Zit hier naar T-Spirit te luistere en kwam bij het gedacht om zo een paar mixjes te recorde
punt 1:mag dat ?
Punt 2:met welke prog. kan je dat doen ?
maar zonder micro te gebruiken enzo

'k gebruik winamp omdat het een goei prog. is

Merci
Ps Desp lekker bezig