Archief - probleem movie maker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

__Sara

Legacy Member
hellow allemaal
kmoest dus de mix maken voor de 100-dagen
heel veel werk & tijd
tis uiteindelijk gelukt
maar kwil em nu 'publiceren' opslaan op mijn pc dus
maar het lukt niet
want :
'dit project bevat bronbestanden die ontbreken of die na het importeren zijn gewijzidg. ...'
wat moet ik nu doen?
tis echt onmogelijk om iets terug te vinden, kvind de foute bestanden niet meer

is er geen andere manier om het helemaal op te slaan :s lik opnemen terwijl je het afspeelt op je pc ofzoiets?

sh1b

Legacy Member
Mja als ge bestanden verwijderd hebt en ge vind ze niemer terug zit ge wel met een probleem...

Kunde die bestanden niet gewoon opnieuw op uw pc zetten (of downloaden)?

__Sara

Legacy Member
maar kheb geen bestandn verwijderd :s
ze staan er nog allemaal

sh1b

Legacy Member
U kunt dit probleem op de volgende manieren oplossen:
•

Zoek het oorspronkelijke bronbestand en verplaats of kopieer het naar de locatie op uw computer vanwaar het eerder werd geïmporteerd in Windows Movie Maker. Als u een ontbrekend bestand wilt zoeken, klikt u op de ontbrekende clip in het collectie- of projectvenster, klikt u op Bewerken en vervolgens op Zoeken naar ontbrekend bestand.
•

Controleer of de netwerklocatie nog beschikbaar is als het bronbestand zich oorspronkelijk op een gedeelde netwerklocatie bevond toen het in Windows Movie Maker werd geïmporteerd.
Probeer dat es.

__Sara

Legacy Member
kvin me fout nie, kheb echt al alle bestanden gecontroleerd :-s
kheb ook ZEKER geen enkel verzet
:-s

__Sara

Legacy Member
JA I know, kwist geen ander programma dus heb ket daar maar in gedaan :-)
Tis uiteindelijk wel gelukt om hem te maken & kben er behoorlijk trots op !
En ondertussen is hij opgeslagen, der waren 2 kleine stukjes van e paar miliseconde lang dak heel int begin is erin gestoken had & vergeten deftig te verwijderen

Whiii
Bedankt allemaal :-)

__Sara

Legacy Member
en dat is? Ja sorrie, ken daar eigenlijk echt niets van ...
Movie maker was het enigste waarmee ik kon werken

Defees

Legacy Member
een gratis programma dat ,mits enige kennis van zaken, even gebruiksvriendelijk is als movie maker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan