Tr@nCe
Legacy Member
Hey,
voor dus eindelijk is beginnen met producen. Ik gebruik hiervoor cubase. heb via ne vst een sample ingeladen van een kick. Maar deze kick kraakt, enkel als ie normaal staat. Ken nog nieveel van die maten enzo, ma als ik de kicks verder van elkaar afzet heeft ie het niet en als ik ze dus achter elkaar zet zoals het hoort heeft ie het wel. Ik dacht dat mijn sample van de kick misschien iets te langs was ofzo? Heb een sample gemaakt om het te laten horen.
http://www.dj-solar.be/test.mp3
Nog een tweede probleem mijn computerscherm stoort een van mijn versterkers en ook mijn koptelefoon. Ligt zeker aant scherm, want als ik het afzet is dat gezoen ook gedaan. Vroeger was dat niet, maar sinds hij geformateerd is, heeft ie het dus wel.
Dank bij Voorbaat
voor dus eindelijk is beginnen met producen. Ik gebruik hiervoor cubase. heb via ne vst een sample ingeladen van een kick. Maar deze kick kraakt, enkel als ie normaal staat. Ken nog nieveel van die maten enzo, ma als ik de kicks verder van elkaar afzet heeft ie het niet en als ik ze dus achter elkaar zet zoals het hoort heeft ie het wel. Ik dacht dat mijn sample van de kick misschien iets te langs was ofzo? Heb een sample gemaakt om het te laten horen.
http://www.dj-solar.be/test.mp3
Nog een tweede probleem mijn computerscherm stoort een van mijn versterkers en ook mijn koptelefoon. Ligt zeker aant scherm, want als ik het afzet is dat gezoen ook gedaan. Vroeger was dat niet, maar sinds hij geformateerd is, heeft ie het dus wel.
Dank bij Voorbaat
)