Archief - [Prgrz Trance] Jens Vitker - Cajnur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bastaspast

Legacy Member
Hello medepeepz,

Ik heb eindelijk nog eens een trackje min of meer afgewerkt.
Lengte: 6:53
genre: Neotrance
title: Cajnur (casjznur uitgesproken)
auteur: Jens Vitker
grootte: 16mb


link naar track


Commentz are welcome! En dan mag je zeker een comment terugverwachten, cheerz!

mvg,
Basta

Arpeggiator

Legacy Member
Bedoelde met Prgrz, progressive? Ik hoor hier ni echt progressive in hoor.

Voor trance zit er véél te weinig percussie in, zeker op het begin hebde gewoon 3 simpele noten en een kick. Ik zou gewoon over het algemeen veel meer variatie in u track steken. Naar het einde toe vind ik het al veel beter. Ik moet zelf ook nog super veel leren hoor ;) Ik wil niet overkomen alsof ik precies er alles van weet, want dat is helemaal NIET zo.

Maar zeker niet slecht bezig!! De sounds naar het einde toe zitten zeker al super goed. Echte trance sounds! :) Ma met die sounds da ge hebt, kunde volges mij er pakken meer uithalen.

Blijve gaan!

Bastaspast

Legacy Member
phaselocked zei:
Bedoelde met Prgrz, progressive? Ik hoor hier ni echt progressive in hoor.

Voor trance zit er véél te weinig percussie in, zeker op het begin hebde gewoon 3 simpele noten en een kick. Ik zou gewoon over het algemeen veel meer variatie in u track steken. Naar het einde toe vind ik het al veel beter. Ik moet zelf ook nog super veel leren hoor ;) Ik wil niet overkomen alsof ik precies er alles van weet, want dat is helemaal NIET zo.

Maar zeker niet slecht bezig!! De sounds naar het einde toe zitten zeker al super goed. Echte trance sounds! :) Ma met die sounds da ge hebt, kunde volges mij er pakken meer uithalen.

Blijve gaan!

Goh ja progressive, ik bedoel daar mee dat het trance is op trager tempo met minimal invloeden, beetje zweverige minimal techno dus. Tis niet bedoeld om energiek te zijn of speciale trance sounds te creëren.

Eigenlijk is het Neotrance, alé ja zo noemen ze het toch in duitsland als subcategorie van techno => Decks Records - Online Vinyl Shop - Techno, House, Trance, Black, Dubstep, DJ Equipment, Clubwear - Your Underground Music Shop

Anywayz thanks voor de comment, kga zowiezo nog verderwerken aan de track, dus variatie en nog iets cleanere sounds komen er hopelijk wel bij. Hangt af van men mood natuurlijk :d

Thnx voor de comment maat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan