Archief - Praga Khan: The Next Dimension - Code Red tour

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FilmFabriek

Legacy Member
Heb deze middag tickets gereserveerd.
Voorstelling voor op een dinsdag in april, in het CC in Hasselt.
:)
Wat vinden jullie van deze groep?
Favo CD?
Favo nummer?

Vonden jullie de vorige tournee goed??
En heeft iemand deze al gezien?? :)

Bedankt, FilmFabriek. ;)

Mortiis

Legacy Member
Praga Khan is altijd wel goed. Ik heb hun vorige next dimension show gezien en die was best wel in orde. Ik ga waarschijnlijk ook naar die Code Red zien :)

w00p

Legacy Member
Kvin het nogal opgeblazen pop.
Wa beginne die mongole nu te zinge in acid?

Magical_Herbsss

Legacy Member
w00p zei:
Kvin het nogal opgeblazen pop.
Wa beginne die mongole nu te zinge in acid?
Zingen die acid? :sop:
Opgeblazn pop???
Jij noemt Praga Khan opgeblazen op?? :s

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Mechelaar zei:
Duidelijk een gast met weinig smaak die dat zegt;) .

ik vind Praga Khan ook helemaal niet goed :s

Wel kunnen een paar remixen van zijn schijven me wel bekoren

BEGIN TO MOVE (dark zone mix) of (dj da rick remix) of (marnix dreamtrance)

ma buiten die begin to move remixes.... vind ik niet veel liedjes goed, ook al ken ik ze niet allemaal...maar die originele begin to move, jakkes :s

PBO

Legacy Member
toegegeven: praga khan is nu misschien niet meteen easy listening (misschien zelfs helemaal geen easy listening :p) maar ik vind de liedjes toch iets speciaal hebben ("speciaal" in de positieve zin dan ;) ) ...en je krijgt gegarandeerd iets special als je naar hun shows ziet :D

Bastaspast

Legacy Member
big fan ... heb alle cd's
ma beste lieke ? ... kvin ze allemaal goed

ze zijn vrij vernieuwend, elke cd soundz apart
zeker de laatste 2

ze hebben het voor vele belgen misschien niet gemaakt,
maar op wereldniveau hebbe ze dat wel

lords of acid en praga khan zijn dikke namen in the US
soit ...

ze zijn idd niet easylistening ... benk content voor

grtz B

Mechelaar

Legacy Member
Kheb ook alle cd's en vooral hun live shows zijn dik de moeite. Trouwens ze hebben niet voor niets drie keer op Werchter gestaan en als eerste Belgische band mogen headlinen op het hoofdpodium...
mijne top drie qua liedjes: city of a thousand sins, luv u still, temptation
Het is niet easy listening maar het geeft wel een enorme kick om vooraan te staan bij hun optredens;) .

Krayola

Legacy Member
Mooi om hier nog Praga Khan fans te zien :) .
Ben al fan sinds hun 21 First Century Skin. Sinsdien hebbek alles van hen.
Favoriete nummers van mij zijn: Dreamcatcher, No Earthly Connection & Tausend Sterne.
Hun live-shows zijn ook altijd wel dik in orde :).

nico

Legacy Member
Al van mijn 12 jaar Fan (Release van PragaMatic)

mijn favo nummer is LUV u Still / Lady Alcohol (TND versie)
Favo cd : Pragamatic en Electric Religion(geweldige teksten)

Ben gisteren in de arenberg schouwburg gaan zien en het was schitterend!!! Alleen mocht het iets steviger voor mij(maar Code Red is speels dus moet je niet te veel stevige muziek verwachten) volgens mij is Code Red beter dan TND. Zelfs Maurice is in de wolken als hij daar staat te spelen (heb achteraf een kleine babbel gedaan met hem en hij was heel enthousiast).

Het nieuwe nummer : "you break my heart"(of iets in die stijl) is echt geweldig!

Soundscraper zal volgens mij een zeer bizar album worden met een paar nummers volledig op gitaar...

El Grando

Legacy Member
K heb code red al gezien en ik was SERIEUS onder de indruk. Nochtans, ik heb al veel concerten gezien, maar dit concept was compleet nieuw voor me! Moest ik zeggen dat het een aanrader is, is het nog een understatement! :niceone:

nico

Legacy Member
El Grando zei:
K heb code red al gezien en ik was SERIEUS onder de indruk. Nochtans, ik heb al veel concerten gezien, maar dit concept was compleet nieuw voor me! Moest ik zeggen dat het een aanrader is, is het nog een understatement! :niceone:

Inderdaad, is een geweldige show en die illusionist is ook wel goed!!!!!
nog een belangrijk iets : Maurice liep niet meer zo verloren tijdens de show , wat wel eens anders was bij TND :D

nico

Legacy Member
Gisteren is Code red afgesloten. Ben de laatste nog eens gaan bekijken en het was schitterend!
Ik hoop dat ze nog eens iets doen in deze stijl.
6mei komt de nieuwe cd er aan en hij belooft gewezeldig te worden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan