Archief - Politie sluit discotheek The Site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tutti

Legacy Member
De voorbije nacht is de politie binnengevallen in discotheek The Site in Wuustwezel. De eigenaar van de zaak is opgepakt en wordt vandaag voor de Antwerpse onderzoeksrechter geleid.


Omstreeks vijf uur vanochtend vielen speurders binnen in de discotheek op de Bredabaan in Wuustwezel.

Aanleiding waren de hardnekkige geruchten over druggebruik en drugdealers.

De politie kon geen enkele discotheekganger betrappen, maar op de vloer lag wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen.

De discotheek werd onmiddellijk gesloten en de eigenaar opgepakt.

Hij wordt vandaag voor de onderzoeksrechter geleid. Die zal beslissen over zijn verdere aanhouding.


Bron: www.vrtnieuws.net

Dafference

Legacy Member
Is da ni gwoon zever..

Bij die razzia in The Oh! hebbe ze der wel opgepakt met drugs en da laten ze dan open, zaterdag is geen enkele dealer gevonden dus dat vind ik al raar..

En dan hardnekkige geruchten.. Wauw zeg krijgt de politie dan een anonieme tip binnen van iemand die 'denkt dat er in een discotheek gebruikt word'? Op deze manier kun je alle tenten gaan sluiten..

En ze zouden beter de razzia op de parking doen als auto's aankomen ofzo.. als ze het binnen omroepen ledigt toch iedereen z'n zakken..

Nuja goed nieuws voor de concurrentie zeker. :unsure:

Dj Aero

Legacy Member
ik ben er 1 keer geweest en kan wel zeggen dat er enorm veel gepakt werd. ik woon er redelijk dicht bij en bij ons stond het ook bekend als een "bollenkeet". ik verschiet er niet van dat ze er zijn binnen gevallen. spijtig want het is een toffe club.

Djack

Legacy Member
The Site staat nu éénmaal bekend voor zen drugsgebruik. Bekijk het langs de positieve kant. Weer een kutdisco minder :)

Dafference

Legacy Member
Jah ma dan kunt ge elke discotheek toch een "bollenkeet" gaan noemen? In vergelijking me andere (after)clubs vondek het dr toch ma normaal denk ik.. Ge merkt bij het uitgaan altijd wel zo'n mensen op, ma zolang ge dr gene last van hebt.. Slikken en laten slikken zeg ik altijd. :x

Ma pff zou het kut vinden moest het lange tijd gesloten zijn! Waarom, om da ge u in The Site heel hard kon amuseren zonder aan die dingen mee te doen.. zoals ik al zei er zijn erger plaatsen waar meer "drugsgerichtere" muziek word gedraaid, dat ze die toe doen zou ik (iets) meer begrip voor kunnen opbrengen.. Voor dit ni za.. kmaan what's next hé? Op deze manier kunnen ze al de 'kutdiscoos' van Vlaanderen gaan sluiten toch. :ironic:

En nu moette die mense die daar ni aan meededen na erges anders; waar ze het mss wel moette doen om zich goe te voelen! :unsure:

Dj Aero

Legacy Member
ja maar in vergelijking met andere discotheken werd er (naar mijn mening) echt wel veel meer gepakt... maar soit, 1 ding is zeker voor mij (voor MIJ) de site is geen kutdiscotheek

Imp

Legacy Member
the-site is zeker geen kutdisco
en ja daar werd soms wel veel gepakt
was dit ook niet zo in illusion ? of in karat ?
karat was'k nie bij maar heb illusion gekend voor die razia & heb die razia daar ook zelf meegemaakt en kan zeggen das daar t'zelfde
alleen zate ze daar meer aan de vloeibare ;)

anyway voor wie vraagt whats next ?
ik heb van verschillende mensen gehoord dat aan complex zou zijn de zaterdag ... maar ik werk daar en da zeide ze dees weekend ook al dus ...

laat ze maar komen, ik heb nix te vrezen en de rest zal het wel beu worden ooit :d

?therapy?

Legacy Member
In The oh! was het maar een beperkt aantal drugs dat er gevonden werd

1337mr.hanky

Legacy Member
vloeibare XTC, speed en pillen

is da nie ongeveer hetzelfde allemaal, is speed niet vloeibare xtc? zeg dan gewoon amfitaminen

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Vloeibare xtc is alles behalve speed, waar haal je 't uit. Het is trouwens een totaal verkeerde benaming voor GHB. De effecten zijn zelfs in de verste verte niet te vergelijken imo.

NinjaTune

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
vloeibare XTC, speed en pillen

is da nie ongeveer hetzelfde allemaal, is speed niet vloeibare xtc? zeg dan gewoon amfitaminen

wederom een bullshit reply :niceone:

Bad Religion

Legacy Member
dit zat er wel aan te komen (imo) het staat wel bekend als een drugskot

HHooligan

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
vloeibare XTC, speed en pillen

is da nie ongeveer hetzelfde allemaal, is speed niet vloeibare xtc? zeg dan gewoon amfitaminen

Ik heb nog nooit iemand vloeibare XTC wete snuiven :D lol.

ComputerVISTA

Legacy Member
Met die dancing te sluiten gaan die drugsdealers wel niet zonder werk vallen... Spijtig genoeg. Die mannen zelf aanpakken.

Jaws

Legacy Member
Djack zei:
The Site staat nu éénmaal bekend voor zen drugsgebruik. Bekijk het langs de positieve kant. Weer een kutdisco minder :)
kben zelf nog ni in de site geweest (hopelijk komt het er nog van), ma kheb over de site eigenlijk vooral nog ma positieve reacties gehoord als disco, het stond wel bekend als een drugstent, ma baseerd gij u op iets als ge zegt dat het ne kutdisco is of is dat gewoon omdat er jump wordt gedraaid

DJ BUZZE retro

Legacy Member
we verliezen één van België's beste jumpdiscotheken :(

nuja, ik lig er niet zooo hard van wakker, ik kwam er wel eens af en toe, maar daar het voor mij altijd ver rijden is... ik vind wel andere oorden om te geven. Feit is wel dat ik in the site een vd bangelijkste uitgaansavonden van m'n leven heb gehad :love:

da zal wel terug open gaan na verloop van tijd, net als illusion...

Djack

Legacy Member
Jaws zei:
kben zelf nog ni in de site geweest (hopelijk komt het er nog van), ma kheb over de site eigenlijk vooral nog ma positieve reacties gehoord als disco, het stond wel bekend als een drugstent, ma baseerd gij u op iets als ge zegt dat het ne kutdisco is of is dat gewoon omdat er jump wordt gedraaid

Het volk dat er kwam stond me totaal niet aan. En zoiets kan de boel al serieus verzieken imo.

Ow_jeih

Legacy Member
Ben er nog ni veel geraakt ondanks dat ik er dichtbij woon, en idd het was er vrij erg :D

Elke keer als ze aanboden, zei ik vriendelijk nee :)
Ik ga naar een discotheek om te stampen, ni om bollen te pakken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan