tutti
Legacy Member
De voorbije nacht is de politie binnengevallen in discotheek The Site in Wuustwezel. De eigenaar van de zaak is opgepakt en wordt vandaag voor de Antwerpse onderzoeksrechter geleid.
Omstreeks vijf uur vanochtend vielen speurders binnen in de discotheek op de Bredabaan in Wuustwezel.
Aanleiding waren de hardnekkige geruchten over druggebruik en drugdealers.
De politie kon geen enkele discotheekganger betrappen, maar op de vloer lag wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen.
De discotheek werd onmiddellijk gesloten en de eigenaar opgepakt.
Hij wordt vandaag voor de onderzoeksrechter geleid. Die zal beslissen over zijn verdere aanhouding.
Bron: www.vrtnieuws.net
Omstreeks vijf uur vanochtend vielen speurders binnen in de discotheek op de Bredabaan in Wuustwezel.
Aanleiding waren de hardnekkige geruchten over druggebruik en drugdealers.
De politie kon geen enkele discotheekganger betrappen, maar op de vloer lag wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen.
De discotheek werd onmiddellijk gesloten en de eigenaar opgepakt.
Hij wordt vandaag voor de onderzoeksrechter geleid. Die zal beslissen over zijn verdere aanhouding.
Bron: www.vrtnieuws.net



lol.