Hyperinsomnia
Legacy Member
Als ik mijne PC op mijne versterker aansluit klinkt alles normaal. Maar als ik daartussen mijn Mixer steek, klinkt het geluid zwaarder, nie helemaal zuiver. 'k heb het al een tijdje zo gelaten maar begint mij toch wat te ergeren, vooral omdat het mij opvalt als ik is een cd'tje tussen wa platen wil mixen.
Platenspeler via mengpaneel klinkt trouwens wel normaal.
Aan wa kan da liggen? Ik dacht misschien aan de statische elecktriciteit van den pc? (gaat via phono) én vooral wat kan er aan gedaan worden...
Platenspeler via mengpaneel klinkt trouwens wel normaal.
Aan wa kan da liggen? Ik dacht misschien aan de statische elecktriciteit van den pc? (gaat via phono) én vooral wat kan er aan gedaan worden...

.