Meaglor
Legacy Member
Goeie middag 9lives,
Ik ben nieuw op dit forum en dus niet zeker of ik deze thread wel op de juiste plaats heb gezet.
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om via een dvd-recorder met hdd een grammofoonplaat op te nemen als ik de out signalen van mijn versterker naar de "in" van mijn dvd-recorder verbind.
Volgens mij moet ik dan een bestand krijgen met zwart beeld en het ingevoerde geluid. Maar als ik dit probeer lukt dit niet. Weet iemand of ik fouten maak en of dit überhaupt wel mogelijk is.
Dank voor uw hulp,
Mvg Meaglor.
Ik ben nieuw op dit forum en dus niet zeker of ik deze thread wel op de juiste plaats heb gezet.
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om via een dvd-recorder met hdd een grammofoonplaat op te nemen als ik de out signalen van mijn versterker naar de "in" van mijn dvd-recorder verbind.
Volgens mij moet ik dan een bestand krijgen met zwart beeld en het ingevoerde geluid. Maar als ik dit probeer lukt dit niet. Weet iemand of ik fouten maak en of dit überhaupt wel mogelijk is.
Dank voor uw hulp,
Mvg Meaglor.