bouq
Legacy Member
Zoals sommigen al wel wisten; Discobar, The Retro Shop, is niet meer.. Gans de boel is verhuisd naar Antwerpen, en dan nog wel in het gebouw dat we tot voor kort allemaal wel kenden als USA Import.
Vanaf morgen, woensdag 19 aug '09 doen wij onze deuren open. Er zal links en rechts nog aan details gewerkt worden, maar dat mag niemand weerhouden om al eens een kijkje te komen nemen.
Gery en ikzelf zullen u met al uw vragen/wensen verderhelpen.
Op dinsdag 1 september 2009 is de officiele opening, u kan dan vanaf 14u tot ..??.. meevieren en genieten van een drankje en een muziekje.
Ook zal vanaf die dag niemand minder dan YDR ons team versterken.
U kan ons ook vinden op 5 sep '09 op de Laundry Fair, ergens ten velde op Laundry Day
Toch nog even het adres meegeven:
Antwerp Record Store
Sint Jacobsmarkt 75
2000 Antwerpen
ps: voor de liefhebbers.. facebook, netlog en andere networkingpages in aanmaak.. more info soon
Vanaf morgen, woensdag 19 aug '09 doen wij onze deuren open. Er zal links en rechts nog aan details gewerkt worden, maar dat mag niemand weerhouden om al eens een kijkje te komen nemen.
Gery en ikzelf zullen u met al uw vragen/wensen verderhelpen.
Op dinsdag 1 september 2009 is de officiele opening, u kan dan vanaf 14u tot ..??.. meevieren en genieten van een drankje en een muziekje.
Ook zal vanaf die dag niemand minder dan YDR ons team versterken.
U kan ons ook vinden op 5 sep '09 op de Laundry Fair, ergens ten velde op Laundry Day

Toch nog even het adres meegeven:
Antwerp Record Store
Sint Jacobsmarkt 75
2000 Antwerpen
ps: voor de liefhebbers.. facebook, netlog en andere networkingpages in aanmaak.. more info soon

Al zal het recentere werk toch beduidend commercieler gericht zijn dan bij USA Import.
( Zoals bv labels: Bonzai Records? )