MarG
Legacy Member
Hallo,
ik zit al enkele maanden af en toe met hetzelfde liedje in mijn hoofd, waarvan ik spijtig genoeg noch de titel, noch de lyrics ken.
Ik dacht wel te verstaan dat het ongeveer zo ging:
'One day, it will be alriiiiiiight' gezongen door een redelijk lage mannenstem.
Meer weet ik helaas niet. Hopelijk komen jullie met een antwoord.
Grtz,
MarG
ik zit al enkele maanden af en toe met hetzelfde liedje in mijn hoofd, waarvan ik spijtig genoeg noch de titel, noch de lyrics ken.
Ik dacht wel te verstaan dat het ongeveer zo ging:
'One day, it will be alriiiiiiight' gezongen door een redelijk lage mannenstem.
Meer weet ik helaas niet. Hopelijk komen jullie met een antwoord.
Grtz,
MarG