Archief - numark

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lama`NiFkE

Legacy Member
Hoi aangezien ik toch nog geen technics kan aanschaffen wegens te hoge kost prijs wil ik het stellen met een Numark Battlepack (+- 400 euro voor 2tts & mixer & headphone)

maar ik wil weten welke ik het best neem vb de Numark Battlepack II of de V5 of V4 of V3

etc :s

en waar kan ik ze het goedkoopst vinden ? (België) - (buitenland + vervoerskosten ?)


greetz

Skullbasher_31

Legacy Member
er was hier nog een topic over
kzal es zoeken

edit: ben ik nu dement aant worden?:p
ofwel besta die topic helemaal niet, ofwel kijk ik erover:p

Lama`NiFkE

Legacy Member
dnno ma iemand die echt ontopic blijft of is ? :)

ohjah ik zeg nu numark omdat die kant en klare dj-sets hebben voor zeeeeeeer lage prijs die toch nog goed zijn..

iemand die weet of stanton, ecler die ook hebben ? links ?

CFK

Legacy Member
Lama`NiFkE zei:
ohjah ik zeg nu numark omdat die kant en klare dj-sets hebben voor zeeeeeeer lage prijs die toch nog goed zijn..
imo vergist ge u in dat laatste
als ge materiaal koopt moet ge altijd in het achterhoofd houden dat ge krijgt waarvoor ge betaald.
hoe minder ge betaald hoe mindere kwaliteit uw materiaal zal zijn (in de meeste gevallen) hier betaalt ge extreem weinig, denk maar eens hoe goed uw kwaliteit dan zal zijn...


kijk, 'k weet dat ge veel met muziek bezig zijt enzo, ale, ik zie u toch veel bezig op andere fora.
als ge zo graag wilt draaien en als ge denkt dat ge er toch mee gaat doorgaan later en niet na een half jaar weer laten schieten dan zijt ge beter dat ge eerst nog wa doorspaard voor deftig materiaal
eens ge 700 a 1000euro hebt dan komt ge maar eens terug en dan gaan we u direct deftig materiaal kunnen voorschotelen voor die som geld.

onthou mijn woorden als ge toch voor die numark set gaat, eens ge een beetje gaat kunnen beatmatchen etc gaat ge uw materiaal beu zijn en iets beter willen en veel ga je niet meer recupereren van uw oud bedrag, ondertussen is da geld wel weg dat ge beter in deftig materiaal had geinvesteerd

Lama`NiFkE

Legacy Member
das ook wel waar maar tegen dat ik zoveel geld heb dan zittek hier nog tot dak doodval é

en jah ik ben nog altijd aan het hopen op een koopje hier of daar wie weet
als ge der weet moogt ge altijd zegge :p (technics :kwijl:))

Skullbasher_31

Legacy Member
Lama`NiFkE zei:
das ook wel waar maar tegen dat ik zoveel geld heb dan zittek hier nog tot dak doodval é

en jah ik ben nog altijd aan het hopen op een koopje hier of daar wie weet
als ge der weet moogt ge altijd zegge :p (technics :kwijl:))

ge moet niet hopen, ge moet zoeken:p
de koopjes gaan niet vanzelf bij je thuis aanbellen hoor:)

TheCrow7

Legacy Member
Koop die dingen 2de hands, er zijn elke dag wel mensen die per se DJ willen worden en enkele maanden nadien terug alles verkopen.

rubenmethodman

Legacy Member
ja,2e hands best... maar de goedkoopste technics die ik al heb gezien was nog 600 voor 2 :(

Skullbasher_31

Legacy Member
rubenmethodman zei:
ja,2e hands best... maar de goedkoopste technics die ik al heb gezien was nog 600 voor 2 :(


:o :o
wa een koopje!
technics'en gaan meestal weg voor 800

w00p

Legacy Member
Wanneer gaan mensen het leren en stoppen hun eerste setup nieuw te kopen?
Ze kopen sowieso bucht en dan ist drama als ze het willen doorverkopen en te horen krijgen wat het nog werklijk waard is.

Doe uzelf een plezier, koop 2ehands 2 Q30's en een derderangsmixer.
Geloof mij ge hebt er genoeg aan voor het eerste jaar of 3!

welp

Legacy Member
w00p zei:
Wanneer gaan mensen het leren en stoppen hun eerste setup nieuw te kopen?
Ze kopen sowieso bucht en dan ist drama als ze het willen doorverkopen en te horen krijgen wat het nog werklijk waard is.

Doe uzelf een plezier, koop 2ehands 2 Q30's en een derderangsmixer.
Geloof mij ge hebt er genoeg aan voor het eerste jaar of 3!
of 3?

CFK

Legacy Member
welp zei:
ik draai nu al twee jaar met q30s, als'k ergens anders draai altijd op sl's
thuis heb'k niet echt sl's meer nodig 't zou gewoon een luxe zijn (ga er mij deze zomer wel aankopen hoor), maar op mijn q30s lukt het mij ook goed genoeg, thuis is het trouwens gewoon wat plaatjes luisteren en nu en dan es mixen, veel showtime hoort daar niet bij, da houd 'k liever voor op locatie dus heb ik ook niet direct nood aan sls met een krachtige motor etc

welp

Legacy Member
Kweet niet maar je zegt zelf dat je op locatie wel niet met goedkope stuff speelt.

3 Jaar vindt ik idd veel (in mijn opzicht voor cd-spelers dan).

w00p

Legacy Member
Wel ik heb da nie gezegd, maar wa zou da uitmake?
Zolang ge +- evenveel koppel hebt als technics (wat dus voor VEEL budget-decks geldt), een betrouwbare pitch hebt en deftige naalden hebt ge thuis echt geen technics nodig om te oefenen.

Mijn toonarm rammelt gelijk zot van de speling, als ik de beat meetap met mn vingers op de body van mn deck, hoort ge da vrij tot zeer duidelijk, maar ik nog nooit een skippende naald gehad, en als ik ne keer bij een vriend op technics gedraaid had voelde ik praktisch geen verschil in de decks. Alleen een lichtjes anders feeling ma alle actie's die te maken hadden met kracht/beheersing gingen nog probleemloos. Het enigste dak echt zwaar gemerkt had was de mixer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan