Ik heb 2 Numark Axis-2 spelers gehad (model lager dan de Axis-4) en die zijn mij heel goed bevallen.
Ik heb ze zo een 3 jaar in bezit gehad en ze kunnen echt alle cd's slikken.
De pitch gaat heel precies en op de Axis-4 heb je op de koop toe nog een loop erbij.
Het zal geen slechte aankoop zijn, geloof mij !
