Archief - Nieuwe boxen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sebbonny

Legacy Member
Ik heb voorlopig altijd maar oude boxen gehad, maar nu zouk graag nieuwe willen, maar kzou er wel actieve nemen dus met een ingebouwde versterker.
Tis voor thuis op mijn kamer dus tmoet niet te hard gaan ;)

Kenners, tis aan jullie :p

skampy

Legacy Member
budget zou handig zijn.

maar out of the blue kan ik zeggen dat een paar Behringer B-2031a monitors geen slechte keuze is. Ik heb er zo'n, en nog wel een paar mensen hier denk ik.

sebbonny

Legacy Member
skampy zei:
budget zou handig zijn.

maar out of the blue kan ik zeggen dat een paar Behringer B-2031a monitors geen slechte keuze is. Ik heb er zo'n, en nog wel een paar mensen hier denk ik.

daar dacht ik ook aan, budget is rond de 500 dus da past er perfect in e ;) Alleen had ik gehoord dat ge die snel kapot speelt klopt da?

skampy

Legacy Member
sebbonny zei:
daar dacht ik ook aan, budget is rond de 500 dus da past er perfect in e ;) Alleen had ik gehoord dat ge die snel kapot speelt klopt da?

nee, hier toch niet. En ge moet ook al echt onnozel doen om die kapot te spelen denk ik. Mn vorige simpele stereo boxen (van vroeger) heb ik wel snel om zeep geholpen door dagelijks gebruik, maar de deze kunnen er echt wel tegen.

BlisteringByte

Legacy Member
eneuh..

gaan die eig luid?
alle 'k bedoel, luid genoeg om uw kamer mee op te vulle..

+ bass?

anders begin ik toch ook te sparen :)

Anoniem09

Legacy Member
Ja indd, gebt gelijk over die prijs, maar dat lijkt mij eerder een fout.

B2030A -> 359€
B2031A -> 349€

Kan niet echt :)

Met een A erachter is actief en met P erachter is passief. B2030 is 100W en B2031 is 150W.

Ik heb de B2030P (100W / passief). Heb daar nen brol versterker op hangen, en wees gerust dat dat hier kan daveren zen :) En ik vind het persoonlijk zeer goede kwaliteit wat eruitkomt. Maar dat kan ik niet echt vergelijken aangezien ik nog geen monitors gehad heb van 500€ stuk ofzo, maar ik ben echt zeer tevreden van mijn aankoop :)

The Fluff heeft dezelfde alsek mij ni vergis.

ComputerVISTA

Legacy Member
2 x 100 W aan vermoedelijk +- 105 db of hoger is meeeeeeeeeeeer dan genoeg/teveel :p

sebbonny

Legacy Member
Nog ffkes omhooghalen, had eigenlijk statieven nodig om mijn boxen hoger dan draaitafel te zetten en nu blijkt dat die behringer monitors da ni toelaten, heeft soms iemand een idee voor andere boxen?

The Entity

Legacy Member
zuilen maken uit mdf voor uw boxen hoger te zetten is ook goed
zeker als het voor thuis is

is veel goedkoper dan statieven en dan kunt ge nog altijd boxen van behringer kopen ;)

TRFluffy

Legacy Member
idd koenpje DA ZIJN FUCKING GOEI BOXEN !!! w00t w00t w00t

:p en nu meer serieus

het geluid da ge daar uit krijgt ... gho... als ge nie gewend zijt da ge bass daadwerkelijk voelt is het alsof er een nieuwe wereld opengaat...
zelfs bij normaal luisterniveau voel ik een lichte tintel in m'n zitvlak omdat m'n stoel wa trilt van de bass... zonder dat het bassig klinkt, ze klinken heeeel zuiver, maar wat je hoort aan subtonen is fenomenaal... (als je niet gewend bent "alles" te horen)
ik ben echt zeer tevreden erover... ik had me oorspronkelijk de 2031P's besteld, maar ze hebben misleverd, maar mijn versterker zelf is ook maar 100watt, dus da is perfect nu... dus heb ik ze gehouden... (en geld terug gekregen)
voor die prijs kunde nie sukkelen... het geluid is werkelijk subliem imo... nog nooit zo genoten van films ook... ik heb nu wel geen surround, maar da geluid is subliem.. stereo, maar wel goed... een explosie voel je :p
echt topdingetjes!

de Actieve versie weet ik nie echt hoe het verschilt, maar hier met m'n versterker klinkt da echt lekker
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan