HHooligan
Legacy Member
Het Pioneer team verlegde de grens in de Extreme 9+ class naar 173,3 decibels en greep zo de wereldtitel! Deze run, samen met de voorgaande run van 172,2, bezorgde het team een nieuw wereldrecord van 172,2 decibels! (Er zijn twee runs nodig om een record te vestigen)
Bron (wel van 2003): http://www.ice-mania.be/modules.php?name=News&file=article&sid=28
Ik las net dit op het internet, ik aangezien dit toch het music-forum is en ik met een vraag zit
vuur ik ze maar af:Eigenlijk, is het niet gewoon diegene met de beste en duurste installatie die het luidste gaat?? Dan is er eigenlijk toch niet echt zoveel aan? Of zijn er speciale vereisten?
173,3 decibel... Das ni niks, en ik was net meettechnieken aan het studeren en in mijn 300-bladzijden dikke cursus kwam ik een prentje tegen waar stond dat een raket bij het opstijgen zo een 140dB produceert... Ik zou niet graag in diene auto zitten...
