supermartini
Legacy Member
Hey,
Ik heb met de testversie van Music Maker een liedje gemaakt, helemaal niet mijn genre maar ik hed niet veel keuze tijdens de testversie! ik heb er nog een 2de maar die duurt maar 48 seconden. Graag wat commentaar. Volgende keer neem ik een beter genre, house-elctro.
zSHARE - never do.MP3
Bedankt
P;S: welke versie van Music Maker zou ik aanschaffen? De kleinste van 60 euro de middelste Van 100 of de duurste met keabord bij?
Ik heb met de testversie van Music Maker een liedje gemaakt, helemaal niet mijn genre maar ik hed niet veel keuze tijdens de testversie! ik heb er nog een 2de maar die duurt maar 48 seconden. Graag wat commentaar. Volgende keer neem ik een beter genre, house-elctro.
zSHARE - never do.MP3
Bedankt
P;S: welke versie van Music Maker zou ik aanschaffen? De kleinste van 60 euro de middelste Van 100 of de duurste met keabord bij?
Over de alternatieven bestaan al vele onderwerpen/topics die je vind onder 't zoekwoord: sequencer.
hahahah!!!!!!
goeie programmas zijn nooit simpel om te leren gebruiken, make an effort ffs!