Archief - Never Do (eerste liedje)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

supermartini

Legacy Member
Hey,

Ik heb met de testversie van Music Maker een liedje gemaakt, helemaal niet mijn genre maar ik hed niet veel keuze tijdens de testversie! ik heb er nog een 2de maar die duurt maar 48 seconden. Graag wat commentaar. Volgende keer neem ik een beter genre, house-elctro.
zSHARE - never do.MP3

Bedankt

P;S: welke versie van Music Maker zou ik aanschaffen? De kleinste van 60 euro de middelste Van 100 of de duurste met keabord bij?

Arpeggiator

Legacy Member
Lol, is da hier een mop ofzo. Wa is da hier toch de laatste tijd. xD

Desperatozz

Legacy Member
Ik denk dat je vooral heel wat ok klinkende samples hebt samengezet of zo ergens wat. Er zijn met andere woorden creatievere creaties te vinden he.

En ik zou vooral geen enkele versie van musicmaker aanschaffen. Is echt geldverspilling tegenwoordig :-) Over de alternatieven bestaan al vele onderwerpen/topics die je vind onder 't zoekwoord: sequencer.

ps: en 't is 'keyboard'

supermartini

Legacy Member
Desperatozz zei:
Ik denk dat je vooral heel wat ok klinkende samples hebt samengezet of zo ergens wat. Er zijn met andere woorden creatievere creaties te vinden he.

En ik zou vooral geen enkele versie van musicmaker aanschaffen. Is echt geldverspilling tegenwoordig :-) Over de alternatieven bestaan al vele onderwerpen/topics die je vind onder 't zoekwoord: sequencer.

ps: en 't is 'keyboard'

waarom geen music maker? FL studio heb ik al geprobeert maar daar kon ik niets deftigs uithalen!!

kisthechef

Legacy Member
supermartini zei:
waarom geen music maker? FL studio heb ik al geprobeert maar daar kon ik niets deftigs uithalen!!

Omdat elke nozem die twee uur achter z'n pc'tje zit iets uit music maker kan halen. Spijtig genoeg is het dan ook altijd hetzelfde.

TRFluffy

Legacy Member
Als ge uit FL Studio niks kunt halen ligt dat eerder aan u die geen moeite wil doen... Tist makkelijkste ietofwat pro programma dat er is...

Clash

Legacy Member
gewoon de naam "music maker".. :D hahahah!!!!!!

en indd don't blame FL, blame yourself ;) goeie programmas zijn nooit simpel om te leren gebruiken, make an effort ffs!

Nausea

Legacy Member
WTF kerel, als er één programma is waar je eerst best leert me werken is het wel FL studio, daar kan je al veel uit leren en daar kan je waanzinnig veel mee doen! Dus informeer en onderzoek eerst wa voor je zulke onzin uitkraamt.:puke:

Ik heb de eerste jaren ook met FL studio gewerkt en heb daar eeeenorm veel uit kunnen halen ( de XXL versie weliswaar )

De voorbije 2 jaar werk ik in Cubase en dat mag je gerust wat moeilijk noemen int begin. Maar eens je dat goed onder de knie hebt, wil je ook niets anders meer. Alleen de workflow al is niet te vergelijken met Fl studio. Da's dan ook al de top van de productiesoftware. Andere kiezen voor Ableton, Reason, Sonar... Da's persoonlijke voorkeur. All top of the line.

maar music maker?? da's voor opa die zich verveelt eh man.

Nausea

s.i.m.o.n

Legacy Member
Nausea zei:
WTF kerel, als er één programma is waar je eerst best leert me werken is het wel FL studio, daar kan je al veel uit leren en daar kan je waanzinnig veel mee doen! Dus informeer en onderzoek eerst wa voor je zulke onzin uitkraamt.:puke:

Ik heb de eerste jaren ook met FL studio gewerkt en heb daar eeeenorm veel uit kunnen halen ( de XXL versie weliswaar )

De voorbije 2 jaar werk ik in Cubase en dat mag je gerust wat moeilijk noemen int begin. Maar eens je dat goed onder de knie hebt, wil je ook niets anders meer. Alleen de workflow al is niet te vergelijken met Fl studio. Da's dan ook al de top van de productiesoftware. Andere kiezen voor Ableton, Reason, Sonar... Da's persoonlijke voorkeur. All top of the line.

maar music maker?? da's voor opa die zich verveelt eh man.

Nausea

²

Alle muzieksoftware vergt moeite om aan te wennen. Je moet er natuurlijk tijd en geduld voor over hebben om je erin te verdiepen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan