João
Legacy Member
Een heel vage dit.
Ik keek daarnet naar Nederland 3 en zag het stukje van Nederland 3 zelf (gewoon om aan te tonen dat het Ned 3 is, denk ik) met pijlen met neon aan of zo iets.
Was redelijk hard, neigt mss wat naar trance/techno en is lekker dansbaar.
Het melodietje is zo wat elektronisch.
Iemand een idee? Want zoek er echt al lang achter.
Alvast bedankt
Ik keek daarnet naar Nederland 3 en zag het stukje van Nederland 3 zelf (gewoon om aan te tonen dat het Ned 3 is, denk ik) met pijlen met neon aan of zo iets.
Was redelijk hard, neigt mss wat naar trance/techno en is lekker dansbaar.
Het melodietje is zo wat elektronisch.
Iemand een idee? Want zoek er echt al lang achter.
Alvast bedankt