Archief - Nausea - Licks (Missy-E-licious)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nausea

Legacy Member
|electro|

Dag mannen

Heb paar nieuwe tracks tracks. Dit is er een van...met vocal van missy eliot.

(op paar plaatsen in het nummer staan stukjes vocal nog niet volledig waar ze moeten staan, da zal je wel horen dan. Dus daar ben ik me van bewust :))

Benieuwd naar reacties!

Hopelijk is er nog wat leven op dit gedeelte vant forum :bow:

NIEUWE VERSIE:

veel aangepast: hats, claps, nieuwe bassmelo aant einde, meer vocal toevoegingen
moet wel nog hier en daar en EQ wa bijregelen.

Verbetering of niet?

http://www.mediafire.com/file/gummmwn0qn2/Licks V 4.wma

http://soundcloud.com/nausea-aka-hype/licks-4


OUDE VERSIE:
2 links

http://www.mediafire.com/file/wmmyn3y5zat/Nausea - Licks.mp3

user7916812 - Nausea - Licks - SoundCloud

Nausea aka Hype

Arpeggiator

Legacy Member
Hey,

Nice track! Vette melodie en vette sound, enkel rond 1.30 ongeveer komt er zo een octaaf lager bij, dat vind ik net iets te overkill. Klinkt zo wat geforceerd waardoor er precies sound clipping ontstaat. En ik denk dat een snellere drumloop met hihats en claps echt een pak kunnen helpen naar de climax toe! Ik hoor deze track zo voor mij met een hoop percussie erbij, dus echt veel meer percussie insteken (vooral hihats en claps in this case).

Iets verder uitwerken en je hebt een dikke plaat!

s.i.m.o.n

Legacy Member
Jow,

Wow, nice trackje al. Knap dat ge die vocal der fatsoenlijk hebt weten in te steken! Overal sound is goed denk ik, bass veegt hier echt lekker door :D (nice melo'ke ook). Ik denk dat ge vooral de intro eens stevig moet herwerken, vind dat echt een minder stuk (te rommelig). En, zoals phaselocked ook al zei, mis ik een clap (en meer hats); zou zeker passen in dit liedje :)

Nausea

Legacy Member
bedankt voor de reacties al!

@ simon: vocals zijn idd een slopend werk :s (juiste keuze maken uit de vocal, verknippen, 10.000 keer verplaatsen :) en dan nog mooi alles exact op beat zetten ) en ga zoals reeds gezegd zeker wa claps en hats erin steken. int begin vant nummer heb ik wel wa snelle hats ma heb ze nie laten terugkomen. Tis vaak pas als iemand u er op wijst dat de frank valt è :)

Nausea

Legacy Member
zemanwithzeplan zei:
Toch niet veel nieuws toe te voegen ^^

owkeej dan :) hoewel ik niet goed weet wat je hiermee bedoelt zal ik het maar eerder positief opvatten he ;)

bedankt voor te reageren!

zemanwithzeplan

Legacy Member
daarmee bedoel ik dat al wat ik zou te zeggen hebben al gezegd is :p

Progrezz

Legacy Member
Nausea klinkt een beetje als Noisia... of moet ik dat anders uitspreken. Het kan wel voor verwarring zorgen.

Nausea

Legacy Member
nee, je spreekt het uit zoals je dat woord in het engels zou moeten uitspreken :offtopic:

zemanwithzeplan

Legacy Member
haha ideaal met dat off topic bordje! en idd, nausea heeft zijn eigen uitspraak :)

Nausea

Legacy Member
BACK on topic please :naughty: :bow:

Geen reacties van anderen? jammer, kzou heel graag es weten wat andere die ik niet ken er van denken. Alst wakke kak is, spuk het dan maar gewoon uit ;) , maar ast dope shit is, crown it! :woohoo:

Lijmbal

Legacy Member
Jow Nausea!

Vindet een strak remixje, misschien de vocal nog iets harder?
Vette drums en coole vocal!

x

blackman

Legacy Member
Panning van uw synths op de break zijn echt wel chill gedaan, big up!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan