Archief - Naam fuiforganisatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fastkiller

Legacy Member
Yep,

We zijn zowat aan het breanstormen op een naam voor een fuif-organisatie. Nu, hebben we wel al wat ideeën, maar nu gaan we ook even op zoek in andere communicatiekanalen of er daar ook mooie ideeën zijn. Dus laat jullie maar gaan;)

greetz,
Nicolas

Tekzav

Legacy Member
ITFix-feesten
Fix-it-feesten
Getdownlowho's (r&b feestjes)
anotherstep-crew (d&b feestjes)

...

GenesisX

Legacy Member
hotten-totten-tetten-tentoonstellers-en-tevens-ook-fuiven-gangmakers-die-de-
kost-verdienen-met-namen-verzinnen-tomme-toch-olé-here-we-go-for-the-next-party

:)

Desperatozz

Legacy Member
wat is dat nu voor onzin ... je doet ZELF 3 posts achter elkaar, dan waarschuw je, en dan duw je toch al op die bad post knop ...

logica, anyone? :p

soit ... ontopic dus aub en anders laat ge den topic maar rustig wegzakken als't u nie interesseert :)

greetz =)

Addow

Legacy Member
Lolz, de bad post knop is in jaren niet zo gretig gebruikt geweest!

And the award goes tooooooooooooooo... Fastkiller!
Maw Fastkiller, men zal geen inspiratie hebben op de moment eh, deal with it ;)

<RAVEheart>

Legacy Member
wat je ook doet: G-productions en het bijhorende product G-party bestaat al !

Dafference

Legacy Member
Kijk op Partyflock (http://partyflock.nl/organization/) daar heb je al een hele lijst van namen. Ge moet er natuurlijk geen exact kopieren ma ge komt mss een goej woord fzo tegen dagge kunt gebruiken.

Tis in elk geval inspiratie en das wagge nodig hebt.. Moet dr trouwens best geen verhaal achter zitten? Als ge later zo groot zeit als ID&T vragen ze in elk interview "vanwaar die naam" en dan ist nogal dom om te zeggen "iemand op het forum repliede dat". :oink:

Prior

Legacy Member
The Party Bunker

Fuifbasst :
woordspeling met dialect fuifbeest
ontleding fuifbasst: fuif + bass (verwijzing naar de bas/beats in de muziek).
Je spreekt ook gewoon als engels woord bass + t eraan = based (wederom woordspeling) based is hier bedoeld in de term van "zich op fuiven baseren"
kweet nie of baseren abn is :p

of gewoon

fuifbase ? (centrum der fuiven) engels + vlaams tesamen in 1 woord

eddie

Legacy Member
-Beats For All
=B.F.A. (Productions)

-Beats For You
=B.F.Y. (Productions)

-Kings Of Night Gatherings
=KONG (Productions)

w00p

Legacy Member
Pokke-Ongelooflijk-Rete-Neige-Organisatie
P.O.R.N.O.
Ik stem voor! :unsure:

K, wa serieuzer nu, schrijf es alle voornamen van de organisators op en dan is alle lettergrepen apart en probeer er een cool woordje mee te vormen.
Bv: met Pamela, Orrick en Noël kunt ge PORNO vormen! Echt doen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan