Darkness
Legacy Member
Ik heb zonet taxi 2 de eerste keer gezien, en er is mij iets opgevallen.
In de scene waarin Daniel met zijn taxi door Parijs scheurt, is op de achtergrond hetzelfde deuntje te horen als in het liedje Pump It van de Black Eyed Peas.
De film is gemaakt in 1998, dus dat deuntje moet door de Black Eyed Peas overgenomen zijn... Plagiaat? Of zie ik iets over het hoofd?

In de scene waarin Daniel met zijn taxi door Parijs scheurt, is op de achtergrond hetzelfde deuntje te horen als in het liedje Pump It van de Black Eyed Peas.
De film is gemaakt in 1998, dus dat deuntje moet door de Black Eyed Peas overgenomen zijn... Plagiaat? Of zie ik iets over het hoofd?



