Archief - muziek downloaden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

plastic-dragon

Legacy Member
Muziek downloaden is illegaal, maar wie kan eerlijk zeggen dat hij het nie doet?
Ff wete welke programmakes jullie gebruiken zelf gebruik ik e-mule en bitcommet

En als deze toppic op een of andere manie tegen de regels zou zijn=> sorry

Thorens

Legacy Member
Masturberen is taboe, maar wie kan nu zeggen dat hij het niet doet?
Ff weten welke hand jullie gebruiken, ik zelf gebruik m'n rechter...

En als deze vraag op een of andere manier even dom is als de topic-start=> sorry


(Ik kon het niet laten :D )

plastic-dragon

Legacy Member
Thorens zei:
Masturberen is taboe, maar wie kan nu zeggen dat hij het niet doet?
Ff weten welke hand jullie gebruiken, ik zelf gebruik m'n rechter...

En als deze vraag op een of andere manier even dom is als de topic-start=> sorry


(Ik kon het niet laten :D )
Nope wnt ofde nu u rechter of u linker gebruikt=> komt op zelfde neer, me dl is da nie :D

Thorens

Legacy Member
plastic-dragon zei:
Nope wnt ofde nu u rechter of u linker gebruikt=> komt op zelfde neer, me dl is da nie :D
Nederlands, kent u het?
Ik heb nogal moeten ontcijferen. Enfin, explain? Als je een liedje zoekt, wil je het liedje hebben en of je nu E-Mule, Soulseek, KazAa of Napster gebruikt, maakt dat iets uit? Nee. Voila. :sop:

Babs

Legacy Member
of je het nu met dit of dat programma doet, het is en blijft illegaal downloaden, en het blijft hier ongewenst :)

plastic-dragon

Legacy Member
Thorens zei:
Nederlands, kent u het?
Ik heb nogal moeten ontcijferen. Enfin, explain? Als je een liedje zoekt, wil je het liedje hebben en of je nu E-Mule, Soulseek, KazAa of Napster gebruikt, maakt dat iets uit? Nee. Voila. :sop:
Neen dat is niet helemaal waar, als je over één bepaald liedje praat misschien wel maar als je bijvoorbeeld een album in zijn geheel wil zal je met het ene programma heel wat sneller klaar zijn als met het andere.
Trouwens, als je een beetje minder populaire muziek zoekt (zoals in mijn geval poolse hip-hop) zal je met het ene programmatje meer vinden als met het andere.

Hoe is men nederlands?

plastic-dragon

Legacy Member
nie altijd zo simpel als het politiek gecensureerde muziek is (life isn't so pretty out there)

Addow

Legacy Member
Lijkt me niet meer dan logisch dat we hier niet aan meedoen, plastic-dragon.
In principe heb je hier een ban aan je been, aangezien je hier openlijk toegeeft dat je aan illegale praktijken doet... en precies geen klein beetje!

Doch, u weze gewaarschuwd! De volgende keer is 't BUSTED!

// closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan