iLx.l3thal
Legacy Member
Ik vroeg mij eigenlijk af als er hier soms mensen waren die op 16mei in de voouit in gent mudhoney gaan bekijken? Want ik zen namelijk zo goed als den enige onder men maten die dernaar luistert
En dan zodat het niet alleen hierover zou gaan ,zijn er hier eigenlijk nog veel mensen die naar grunge luisteren?
En dan zodat het niet alleen hierover zou gaan ,zijn er hier eigenlijk nog veel mensen die naar grunge luisteren?

Maar ze komen blijkbaar ook naar pukkelpop