Archief - MP3 Cd's voor ton.. Beste oplossing?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ldj

Legacy Member
Hallo

Naar aanleiding van mijn 18e verjaardag geef ik een ton, en daar hoort natuurlijk muziek bij!

Ik ben van plan een installatie te gaan huren (mengpaneel, boxen, lichten, ..) en dan zelf iemand achter de installatie te zetten (want wat sommige DJ's vragen en dan ook KUNNEN, krijg ik ook voor elkaar..).

Nu had ik het idee om dan alle muziek die ik wil PER genre te gaan branden.
Iedere CD die wordt gebrandt geef ik dan een naam en alle muziek die op die CD staat print ik uit en zo krijg je dus lijsten (> lukt dit eenvoudig met Nero?). Zo vind de persoon snel muziek terug die hij zelf wilt.. (één minpunt: als je op één cd een lied afspeelt en de volgende ook op diezelfde cd wilt afspelen, gaat er wsl geen "overgang" verzorg kunnen worden!).

Is dit de meest handige manier?

Waar ik ook aan dacht is om ipv CD's te branden enkele DVD's met MP3 muziek te branden? Maar ik vrees dat een gewone mengpaneel of zo die DVD niet gaat lezen..

Iemand anders een beter idee? Oh ja, een PC meeneemen naar daar is eigenlijk niet echt de bedoeling, voor verschillende redenen ;) (moest het echt het beste zijn kan ik wel een laptop regelen en dan met traktor dj wat proberen? maar dan moet er al iemand achter pc staan die iets of wat met een laptop overweg kan en hmm..)

merci alvast

Stimpy

Legacy Member
dvd's kunt ge ni in ne cd speler steke (alleja da gaat ma da doet niks)
in een mengpaneel steekt ge al helemaal geen cd's :p

ge kunt gewoon mp3kes op cd's branden en die kunt ge dan afspelen als gewone muziekcd's

moest ge nog niks gevonden hebben om te huren check men sig dan ff

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
huur ne Denon 4500 en maak MP3 cd's en ge laat die continous afspelen, ene deck naar de andere. Wilt ge eens iets anders opzetten dan kan dat, ff wachten tot de andere deck vrij is.

Ik zou gewoon dus gewoon random genre CD's maken, dan hoeft ge niet altijd bij de deck te blijven.

ldj

Legacy Member
Op een vorig feest heb ik zelf met een laptop muziek gedraait en met BPM Studio twee playlisten gezet. Maar ik vond een negatief punt dat ge dan niet zelf u muziek op voorhand kunt gaan bepalen, meestal veranderd ge muziek op de sfeer enz...

DoomSayerSantos

Legacy Member
component wit rood naar mini jack kabelke kopen en ge kunt al u mp3 spelers / cd spelers iphones etc aansluiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan