Nefarious
Legacy Member
Een mix van een kennis (vriend van een vriend) die ik persoonlijk helemaal niet slecht vind.
Der is nie veel aan gemixt / remixt, maar kvind gewoon de songkeuze goed.
Weet niet of dit hier mag tbh, maar ik kan geen beter subforum vinden. ^^
EDIT: Kzal dan eens kijken om een tracklist te posten ook.
En tis inderdaad niet allemaal House, ook veel Dance platen enzo, ma #care ;D
Der is nie veel aan gemixt / remixt, maar kvind gewoon de songkeuze goed.Weet niet of dit hier mag tbh, maar ik kan geen beter subforum vinden. ^^
EDIT: Kzal dan eens kijken om een tracklist te posten ook.
En tis inderdaad niet allemaal House, ook veel Dance platen enzo, ma #care ;D
Wat voor jou afgrijselijk lijkt, is voor een ander zalig en omgekeerd.
). Er zitten toffe tracks in, maar hij springt gewoon van den hak op den tak. Dit is toch wel de slechtste set dat ik al gehoord heb..