Archief - METALTIPS van ABORTED

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

poppunt

Legacy Member
METALTIPS van ABORTED

Onze Belgische trots Aborted heeft zich sinds 1995 opgewerkt tot een vaste waarde in de internationale metalscene. De band heeft al met enkele shred-iconen het podium gedeeld en stond op grote festivals als Wacken Open Air en Graspop. Strakke, ingewikkelde en melodieuze metal, zonder een greintje aan kracht of energie in te boeten.

Svenchi en Peter nemen ons mee in de studio om je enkele typische metal gitaar- en bastips te geven.

Hoe stellen ze hun sound af?
Hoe werkt dat squeelen juist?
Welke stemming en snaardikte gebruikt Peter?
Speelt Svenchi met plectrum of vingers?

Bekijk de uitgebreide en zet de gain van je versterker alvast op 11!

http://www.poppunt.be/magazine/articles/article.jsp?id=4301

Recipe4hate

Legacy Member
Klinkt interessant, maar de website laadt veeeeeeeel te traag, ofwel een verkeerde link...
En er is al een metalthread waar je dit in kan posten.

Deadangel

Legacy Member
Hij laad wel, maar héél traag..

Eenmaal hij geladen is, kunt ge de filmpkes goe bekijken nzo :)

Ronnie86

Legacy Member
nice maar ik deed al die dingen al :)
bij mij laad die normaal...

en ben ik de enige die na ni op facebook kan smijten? da werkt nie.

kriD^kaaJ

Legacy Member
Die bookmarks werken nog niet, één van de features waar ze momenteel aan bezig zijn werd mij verteld...

Die korte live-beelden tussen de tips/tricks zijn wel vet imo

Mike_D

Legacy Member
Een hoop nuttige tips waar men iets mee kan doen als je het al niet doet.
Ook duidelijk uit gelegd tenminste twee die weten waar ze over spreken en die hun instrument beheersen.

Recipe4hate

Legacy Member
Heb het vandaag wel kunnen bekijken! Laden ging sneller. Best leuk, ik wil wel meer van dat zien.

GS|Demogorgon

Legacy Member
Lang leve Aborted!
Kick ass band!
Gezien iedereen hier problemen heeft met het laden ga ik zelfs nog niet proberen met die crap-laptop hier...

sir oinksalot

Legacy Member
GS|Demogorgon zei:
Lang leve Aborted!
Kick ass band!
Gezien iedereen hier problemen heeft met het laden ga ik zelfs nog niet proberen met die crap-laptop hier...

damn, gij leeft ook nog

GS|Demogorgon

Legacy Member
Ik heb het er dan toch maar op gewaagd.
Goeie uitleg van Peter, maar in de tekst staat wel SvenchO, en volgens mij is SvenchO nog altijd de zanger, en SvenchI de bassist!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan