Dark_Slayer
Legacy Member
Het gaat moeilijk worden om uit te leggen, maar ik zal mijn best doen zeker?
Wel, ik had ooit eens een liedje gekregen van iemand, wat nog op mijn (kapotte) hardeschijf staat. Spijtig genoeg ben ik vrijwel alles van het liedje vergeten op enkele kleine details na, vandaar deze poging.
Het liedje is duidelijk metal. Niet al te heavy, maar het gaat wel.
De stemmen zijn typisch geschreeuw, geen gezang what-so-ever.
Het woord "revolution" komt steeds terug naar boven in het refrein (geschreeuwd door -wat meestal klinkt als- meer als 1 persoon), en helemaal op het einde vaagt de muziek weg door een electronisch aanhoudend geluidje en komt het helemaal tot een eind met een kinderstem dat roept "Revolution".
Mss nog een klein detail: Als ik me niet vergis begint het nogal traag, met zo een documentaire-achtige stem. Hier ben ik niet meer zeker van maar ik meen mij zoiets te herinneren, dus hou dit gewoon in het achterhoofd omdat het geen ZEKERHEID is. =/
Iemand enig idee van welke groep dit is en hoe het noemt? Ik heb al genoeg rond gezocht op't net achter "revolution" e.d. zonder enig succes.
Wel, ik had ooit eens een liedje gekregen van iemand, wat nog op mijn (kapotte) hardeschijf staat. Spijtig genoeg ben ik vrijwel alles van het liedje vergeten op enkele kleine details na, vandaar deze poging.
Het liedje is duidelijk metal. Niet al te heavy, maar het gaat wel.
De stemmen zijn typisch geschreeuw, geen gezang what-so-ever.
Het woord "revolution" komt steeds terug naar boven in het refrein (geschreeuwd door -wat meestal klinkt als- meer als 1 persoon), en helemaal op het einde vaagt de muziek weg door een electronisch aanhoudend geluidje en komt het helemaal tot een eind met een kinderstem dat roept "Revolution".
Mss nog een klein detail: Als ik me niet vergis begint het nogal traag, met zo een documentaire-achtige stem. Hier ben ik niet meer zeker van maar ik meen mij zoiets te herinneren, dus hou dit gewoon in het achterhoofd omdat het geen ZEKERHEID is. =/
Iemand enig idee van welke groep dit is en hoe het noemt? Ik heb al genoeg rond gezocht op't net achter "revolution" e.d. zonder enig succes.


