Archief - mengpaneel kapot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trancerke

Legacy Member
hey

een vraagje mijn mengpaneel is stuk numark dmx 06 (heb er al eens een treadh over geopent maar faders kuizen hielp niet)
Ik heb dit bestelt bij new-line , maar heb geen garantie meer.
waar kan ik nu dit laten maken? lieft niet dat ik het moet verzenden ofzo


alvast bedankt

Desperatozz

Legacy Member
wel jongeman ... dan heb je een probleem :p

als je geen garantie hebt, bij new-line gekocht en je wil niet verzenden ... dan zal ie thuis kapot blijven staan vrees ik :p

als ik u was zou'k es kijke voor technische dienst van numark in belgië en daar een mailtje naar sturen ... ge kunt natuurlijk bij ne gearwinkel van hier es gaan aankloppe ma die zulle u nie graag zien kome wss ... tenzij ge betaalt :p

Trancerke

Legacy Member
maar dat is het probleem niet ik wil gerust betalen (niet teveel anders geef ik het wel weg) en ja zal eens zien of numark een technise dienst hier heeft en dat die iets kunnen doen

grtz

Pana

Legacy Member
Zien welke faders erin zitten en indien mogelijk zelf nieuwe faders steken he

Trancerke

Legacy Member
ik zou nog niet weten wat het verschil in faders zijn + als dat dan niet het probleem is :s

grtz

Trancerke

Legacy Member
het is dus niet het mengpaneel.want heb een ander mengpaneel aangeslote en daar kraakt het ook.kweet echt niet wat ik moet doen.want als ik myn tt aansluit op myn versterker werkt het perfect... grtz

Trancerke

Legacy Member
boxen denk ik niet want als ik myn tt direct aansluit op myn versterker is alles in orde(myn versterker is een radio) kabels weet ik niet zeker heb ze ëens gewisselt maar blyft hetzelfde grtz

HHooligan

Legacy Member
Trancerke zei:
het is dus niet het mengpaneel.want heb een ander mengpaneel aangeslote en daar kraakt het ook.kweet echt niet wat ik moet doen.want als ik myn tt aansluit op myn versterker werkt het perfect... grtz

Ik heb da probleem ook als ik het te luid zet; reden (bij mij althans): NAALDEN VERSLETEN.
Probeer eens met andere/nieuwe naalden op je TT's. Grtz.

PS Wat voor TT's heb je?

Trancerke

Legacy Member
naalden kan ook niet omdat het pas nieuwe zyn .het is een jb t3 die ik overkocht had van niemand maar vindt het dan raar dat je hem rechtstreek aansluit geen problemen zyn.mss de verkeerde kabel. grtz

HHooligan

Legacy Member
Hmm... En, als je je TT op de mixer aansluit via de LINE-OUT van je TT, zorg er dan wel voor dat de phono van je mixer niet aanstaat, anders wordt het geluid tweemaal versterkt...

Als je de phono out gebruikt, moet je wel de phono ingang van je mixer gebruiken.

http://www.meetmusic.com/bigreview/312_8.jpg



Ik weet ook niet in hoeverre je daar zelf verstand van hebt :) Dus sorry als dit missch vanzelfsprekend klinkt :D

PS
Trancerke zei:
die ik overkocht had van niemand

Vraag dan eens aan niemand of hij dit probleem ook had.

Trancerke

Legacy Member
heeft geen aarding,


thx to hooligan ,probleem opgelost ik had het knopje van mijn tt op line staan :$

bedankt aan iedereen voor alle suggesties

grtz en mag dicht denk ;)

Desperatozz

Legacy Member
khad al zo'n vermoeden da't zoiet ging zijn , damee da van de aarding

nujah, veel plezier met draaien

//slot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan