Zo, ik heb lang gewacht om ze eens te zien en bij deze heb ik eindelijk mijn goesting gekregen. Als ik enkele nummers wegdenk die ik nogal saai vond, was het een fantastisch optreden. Spijtig genoeg geen "group four" of "antistar", het soort climaxnummers van MA waar ik compleet zot van wordt. Nieuw nummer Marakesh deed me echter echter sterk aan denken en vond ik dan ook het hoogtepunt van de avond. Om niet te zeggen dat ik compleet omvergeblazen was. Verder ook nog sterke performance door de gastzanger(essen) die de bekendste nummers ijzersterk brachten.
Enige nadelen (waar MA niks aan kan doen): ik heb de hele set met oorstopjes moeten luisteren, stoort me niet op een ordinaire fuif maar hier wou ik toch graag de klank perfect binnenkrijgen. Maarja, ik hen al genoeg schade en tinnitus. 2e nadeel: ik was nuchter. Sommige moraalridders vinden dat mss een zielig argument, maar voor mij (en véle anderen) is muziek als deze gewoon nog een heel pak beter in minder nuchtere toestand
