MaDDie
Legacy Member
Ik vraag me eigelijk af of er hier wat mensen zijn die deze groep kennen. Want in mijn omgeving kent niemand deze groep. 3 doors down kennen ze maar een betere groep
zoals lifehouse niet.
Spijtig dat ze niet buiten vs en uk touren.
wrm maak ik deze thread? Lifehouse is goed
zoals lifehouse niet.Spijtig dat ze niet buiten vs en uk touren.
wrm maak ik deze thread? Lifehouse is goed


maar der is zoveel beters van hun. in 2000 was hun eerste full cd, no name face. Deze heb ik in 2002 gekregen van iemand, maar die was in de kast gesukkeld zonder er ooit naar te luisteren. begin 2006 teruggevonden en naar beginnen luisteren. En ik vind ze echt goed. spijtig dat ze niet zo commercieel zijn, anders zou werchter ze kunnen vragen