NoFear|Endlezz
Legacy Member
't Is een bekend Spaans liedje dat wordt gespeeld tijdens de previewbeelden van de nieuwe reeks S1ngle op één (vrt dus).
Ik verstond alvast de woorden "el corazon" en iets met "paz" (quietepaz klonk het, maar aangezien mijn spaans nogal roestig is, kan ik er geen bestaande combinatie uitfilteren)
edit: één - s1ngle - het programma
de titel/uitvoerder van dit liedje zoek ik dus
Ik verstond alvast de woorden "el corazon" en iets met "paz" (quietepaz klonk het, maar aangezien mijn spaans nogal roestig is, kan ik er geen bestaande combinatie uitfilteren)
edit: één - s1ngle - het programma
de titel/uitvoerder van dit liedje zoek ik dus
