Unrach
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik vroeg me af of het kopiëren naar je eigen PC (en voor eigen gebruik) van uitgeleende muziek CD's uit de bibliotheek legaal is? Ik had zo iets gehoord dat als je het bewijs kassa bonneke bijhoud dat het mag. Het lijkt me nogal straf, dus ik om het eens navragen of het echt zo is.
Alvast bedankt!
Ik vroeg me af of het kopiëren naar je eigen PC (en voor eigen gebruik) van uitgeleende muziek CD's uit de bibliotheek legaal is? Ik had zo iets gehoord dat als je het bewijs kassa bonneke bijhoud dat het mag. Het lijkt me nogal straf, dus ik om het eens navragen of het echt zo is.
Alvast bedankt!



Verzuring van de maatschappij amai maat!