paintman
Legacy Member
hello, kom even kort iets melden , niet om reclame te maken maar het kan in jullie voordeel werken.
korte voorstelling dus, ik heb elke donderdag avond een programma met 2 andere maten op radio TNT in eeklo , ons programma noemt Jump Arena, dit is van 7 tot 10
hebben jullie een een leuke bootleg, of zelfgemaakte track (binnen ons genre) , waarvan je graag eens van zou hebben dat het on air gedraait wordt dan kunnen wij jullie miss helpen.
bezoek even http://www.jump-arena.be
daar kan je naar ons forum gaan en een link naar uw samenvoegsel zetten
ik hoop dat deze post niet gedeleted word.
groetjes
korte voorstelling dus, ik heb elke donderdag avond een programma met 2 andere maten op radio TNT in eeklo , ons programma noemt Jump Arena, dit is van 7 tot 10
hebben jullie een een leuke bootleg, of zelfgemaakte track (binnen ons genre) , waarvan je graag eens van zou hebben dat het on air gedraait wordt dan kunnen wij jullie miss helpen.
bezoek even http://www.jump-arena.be
daar kan je naar ons forum gaan en een link naar uw samenvoegsel zetten
ik hoop dat deze post niet gedeleted word.
groetjes
geen reclame, goei fratske 