Jubelteen
Legacy Member
Beste allemaal,
Ik heb vorige week een sx gekocht.
Nu heb ik ervaring met muziek, DJ-en en trackers.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om lekker op te starten.
Wie heeft er ervaring met een SX en kan mij helpen?
Ik verneem graag een reaktie.
Alvast bedankt!
Groeten,
Jubelteen
Ik heb vorige week een sx gekocht.
Nu heb ik ervaring met muziek, DJ-en en trackers.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om lekker op te starten.
Wie heeft er ervaring met een SX en kan mij helpen?
Ik verneem graag een reaktie.
Alvast bedankt!
Groeten,
Jubelteen
