Essit
Legacy Member
Hallo,
Ik zou me graag wat bezighouden met het producen van elektronische muziek (op amateur basis dan wel te verstaan).
Daarom dacht ik aan de Korg Electribe SX1. Heeft iemand hier ervaring mee en kan me wat tips geven eventueel?
Mss zijn er ook nog alternatieven. Ik zou vooral harde techno en acid willen producen, en liefst met hardware
PC en software eventueel eraan hangen is geen probleem, maar liefst toch zoveel mogelijk hardware matig de muziek maken.
Greetz,
Ik zou me graag wat bezighouden met het producen van elektronische muziek (op amateur basis dan wel te verstaan).
Daarom dacht ik aan de Korg Electribe SX1. Heeft iemand hier ervaring mee en kan me wat tips geven eventueel?
Mss zijn er ook nog alternatieven. Ik zou vooral harde techno en acid willen producen, en liefst met hardware
PC en software eventueel eraan hangen is geen probleem, maar liefst toch zoveel mogelijk hardware matig de muziek maken.Greetz,
